Tuesday, November 24, 2009

Selesai sudaa

yuhuuuuuuu

eh lupe.

salam semua
:)


bertemu kita kembali di belog yang sudah bersawang ini.

gile.. lame sungguh tidak di update blog..

adik aku pun duk ty gak.. bile nk updet blog? ngehhh..

sorii yee sume. aku bz..
bz menjadi
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

wedding planner

kepada Satu2nya MY BRO.. hehe

jd, skrg nih, sgala2nya yg telah di rancang sudah selesai..
Alhamdulillah..

TQ kepada Mak,Ayah,MakLong,Mak Ude, Pak Ndak, Mak Ndak, Pak Njang, Mak Njang, Pak cik, Mak Cik, Pak Su, Mak Su, anak- anak kepada ibu n bapak sedara belah mak, belah ayah, dan segalanya la yg TERlibat serta yang TAK terlibat Langsung.. hehe
Ape2 pun,, TQ,TQ,TQ byk2 yee...

Tahun depan leh tlg lak time aku kwen..
:D hehehe

gambo xsempat nk upload.. ti, aku upload yee..
klu nk jugak tgk..
korang layan dulu blog mekap2 aku nih haaa

http://www.ctsafa.blogspot.com


p/s: sume gambo dlm blog tuh time kenduri belah pihak perempuan di penang yee.. Kenduri di Ipoh akan di update akan dtg.. TQ.. layann kan aje yeeee

0 comments: