Saturday, October 31, 2009

familyDay

wokey.. fuhhh.. agak lme gak xmerapu merepek kat blog aku nih ha.. huhu.. wokey2... aku bz maa. sorii yee.. now aku nk update pasal FamilyDay skolah aku nih haaa.. so, kornag layan gambar je la yee. penat lak nk taip.. huhu [padahal xde idea nak menaip lerr]



FamilyDay nih berlangsung pada 24oct-25oct 2009 at PD


jom ramai ke PD..


sampai jek PD, kiteorg singgah dlu kat Muzium tentera nih haa..


moto mahal nih beb.. ssh nk jumpee


tingin sgt nk nek ketapi..huhu


kami yg masing "Bujang".. haha


senamrobik tepi pantai..


kaum Adam main Bola Tampar Pantai


aktiviti sukaneka


kepit belon.. haha..


bawak telur dlm sudu


kaum Hawa main Bola Tampar plak.. ade pasan aku x?? hehe

wokey.. dabes.. so, aku enjoy gak la.. sbb leh hilang tension,raptkan silaturrahim antara staf+cikgu,dan byk lgik la. ape2 pun aku hepi sgt2.. "ti baut lgik yee".. huhu


0 comments: