Wednesday, May 6, 2009

setelah setahun berlalu

hurm.. Ari nih..cukup la setahun aku berada dalam sektor awam nih.. sungguh cepat dan pantas mase berlalu kan.. mcm xcye jek..huhu.. Tp,aku bersyukur padaNYA..kerna dimurahkan rezeki, diberi kerja yg halal.. Alhamdulillah sgt2..

6mei08 merupakan detik2 aku melangkah ke dunia baru.. mule2 tuh rse xsenang duduk pun ade, takut dengan kehidupan baru..sume la aku rse..

tanggal 9mei08 aku ditempatkan di SK Kalumpang,Hulu Selangor.. disinilah segalanya bermula.. Mule2 dpt skolah nih adoii.. mcm risau sgt2.. yela.. budak baru nk masuk kje. firstime kje lak tuh.. sebelum nih mungkin penah bekerja.. tp, dlm bidang lain.. Aku sendiri xpenah ade pengalaman kerja dlm bidang komputer nih.. Nih la pertama kali dlm hidup aku.. huhu.. ( klu x, kje mekap jek aku ni ) huhu.. Ape2 pun, aku kuatkan semangat aku, azam aku tuk terus belajar..dan belajar smpai aku dpt sesuatu yg baik..

So,sekarang nih, impian aku nk smbung blja.. Aku nk trus tingkatkan prestasi kerja aku dan terus maju ke hadapan..

0 comments: