Tuesday, May 19, 2009

Selamat Hari Guru..

x terlambat kot aku nak ucapkan "Selamat Hari Guru" buat insan yg bergelar guru@cikgu.. hehe.. Sempena hari guru nih, sekolah aku pun xketinggalan menyambutnyer.. Smlm bertarikh 18 Mei '09 ialah tarikh keramat buat skolah aku menyambut hari guru.. So, aku pun xlepaskan peluang snap gambar2 dieorg time sukaneka.. mcm2 acara dioeg susun smlm.. antaranya, Ucapan2, sukaneka,mkn2,persembhan pentas dan upacara penyampaian cenderahati.. huhu.. Tahun nih, Cikgu2 skolah aku dpt cenderahati berbentuk frame gambr ikhlas dr PIBG skolah aku.. huhu.. ( aku tukang edit gambo jek)..jadi la.. sekurang2nyer,ade gak hasil dr tgn aku nih.. hehe.. so, kat bwh nih aku upload skit gambar2 dieorg tgh syok sukaneka.. huhu..mmg happy jek dieorg.. yela.. nk hilang tension..klu x.,asyik nk marah murid2 jek.. Pe2 pun, Happy Hari Guru ehh.. daaa...





mcm2 sukaneka.. ade main bola jaring la, bowling kelapa la, men hoki, n mcm2 la..









0 comments: