Thursday, February 18, 2010

kenduri+makan2+sh0pping+dll

fuhh.. tajuk entri kali nih mcm2 ade... sebelum tuh, xterlambat kan aku nk ucapkan Happy CNY.. oke, last week aku blik Ipoh.. dan sampai ke hari ini ( tarikh entri ditaip ) pun aku masih di Ipoh.. cuti panjang beb.. sbb ape?? sbb malas nak keje.. hahahaha.. xde la.. sje jek nk luangkan time tuk family kan... lgikpun, aku blik ipoh same ngn adik aku si puya tuh.. alang2 die cuti seminggu, aku pun nk gak cuti seminggu kan..kan.. x aci la die jek nak.. hehe
oke2, xmo merepek2 oke!!.. mule2 cite bab kenduri.. aku,mymOm,puya & ira g kenduri dekat tepen.. kenduri sedara2 belah mak aku pun.. alang2 mkn kenduri leh blik kampung aku jap kat kuala septg.. bkn sepagi ehh.. pas kenduri,kiteorg ronda2 tepen.. lame toii x jln2 kat bandar tepen..mcm2 da berubah.. then singgah mkn jap dekat bwh bangunan lame yg dulu dikenali sbg FAJAR.. makan popia+mee goreng + cendol + mcm2 la.. huhu.. da penat habiskan makanan kat situ, kiteorg pun blik ipoh la.. ape mau tggu lagik kan.. hahaha

pertandingan makan popia palin CEPAT!..haha

>next...... hari selasa plak kiteorg jln2 lgik.. jln2 habiskan duit yg xhabis2 .. :)... g KL lol.. mule2 g jln TAR,sogo, then ke ikea n the CURVE... n last skali p Danau Kota kat gombak..
syokk habis la sh0pping sakan... huhuhu.. mcm2 beli da.. xleh bgtau la kat sini kiteorg beli ape kan.. ti x suprise.. hahaha..

muke sume penat shopping

>next??????? tah.. aku pun xtau lgik mau ke mana.. huhu.. duk umah jek kot.. sbb skrg cuace panass bangat kan.. xpe, next entri aku cite lain ehh.. nih pun xtau nk taip pe dah.. idea xdak dah nih.. stop sini jek la yee.. daaaaaaaaaaaaaaa




0 comments: