Wednesday, July 8, 2009

kembali ke IKBN

tanggal 6/7/2009 adik aku si Puya nih sambung blaja kat Ikbn Peretak... wah.. ikbn aku dlu.. tp, puya amik kos lain.. die amik kos Penyediaan Makanan..[makin gemokk la kamu] lalala.. erm.. mak,ayah n puya gerak awal dr Ipoh.. lebih kurang kul 6 pagi.. smpai kat tempat aku, dlm kul 7.45 pg mcm tuh la.. then, amik aku,pas tuh trus ke ikbn.. erm.. cite pasal ikbn nih, hampir 6 tahun aku tinggalkan ikbn.. sejak aku kuar dr ikbn nih, xde dah aku jejak ke sne.. huhu.. bkn ape,, udah la jauh dr pekan, sume kwsn hutan jek..(dulu laa) tp, bile aku g ikbn ari tuh.. wah.. sgt teruja.. byk sgt perubahan.. ikbn skrg dlm pembikinan.. sume serba baru.. kelas baru, dewan bru, pengurusan baru.. sume la baru2 belaka.. aku tgk, dah xde tempat aku kawad dlu hari2.. huhu.. sedih2.. budak2 ikbn yg skrg nih, xde mcm dlu dah.. sume bebas.. klu dlu.. huh.. hanya Tuhan sje tau betapa seronokknyer kami dlm ikbn.. hehe.. pe2 pun, aku doakan adik aku si Puya tuh blja rajin2.. cipta la resepi best2.. ti, aku kawen,leh ler kamu masak sedap2 kat aku yee.. lalalala.. adiossss

sibuk daftar kos..

mak+ayah+puya

p:s/sorii ler.. nih jek gambo aku sempat tangkap.. huhu.. aku bkn pe, segan skit.. rmai gilerr dohh org2nyer.. huhu..

4 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila tgk pic kat n3 ni...
teringat zaman2 study dulu
mak ayah temankan pi daftar..

huhuhuh...rindu saat2 tu.....

ctsafa aka meliaxcun said...

huhu.. tau xpe.. rinduu sgt2 kan time blaja dulu.. hehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat berhujung minggu dik...
=)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila nak hapdet blog....?

(^_^)