Wednesday, April 1, 2009

Aku Kembali

Aku Kembali



Aku Kembali? huhu.. setelah sekian lama aku menyepikan diri kan.. windu lak nk taip kat blog nih.. huhu.. pada sesapa membacanya, maaflah aku pergi tanpa diberitahu.. bkn ape, sje menyepikan diri demi kebaikan semua.. (che waahhh) haha.. ape2 jek la kan.. Sekarang,aku kembali dengan keinginan yang baru, yang segar.. * mcm Azam Baru la.. huhu..
Ape lagik ek nak taip? ish2.. aku pun lupe dah nih.. mmg x lame aku hilang.. hanya dlm sebulan** tapi, bagi aku, tuh cukup lame.. (yela.. nak amik mood baru la katekan). Pada spe2 yg sudi membaca ape yg aku merapu nih, truskan membaca erk.. Klu x suke pun xpekan.. Janji kornag sume hepi.. huhu.. :D..
Pada yang add link aku nih, korang tukar la link tuh erk.. nih la blog aku skrg.. Mungkin tuk selama-lamanyer.. haha.. Adios.. ( nnt aku taip lagik) xdak idea la plak

0 comments: